when u miss me ,singing a song for me !



Leavin' On A Jet Plane

 

all my bags are packed, i'm ready to go
i'm standin' here outside your door
i hate to wake you up to say goodbye
but the dawn is breakin', it's early morn
taxi's waitin', he's blowin' his horn
already i'm so lonesome i could die

so kiss me and smile for me
tell me that you'll wait for me
hold me like you'll never let me go
i'm leavin' on a jet plane
don't know when i'll be back again
oh babe, i hate to go

there's so many times i've let you down
so many times i've played around
i tell you now they don't mean a thing
every place i go, i'll think of you
every song i sing, i'll sing for you
when i come back, i'll wear your wedding ring

so kiss me and smile for me
tell me that you'll wait for me
hold me like you'll never let me go
i'm leavin' on a jet plane
don't know when i'll be back again
oh babe, i hate to go

now the time has come to leave you
one more time let me kiss you
then close your eyes, i'll be on my way
dream about the days to come
when i won't have to leave alone
about the time, i won't have to say

kiss me and smile for me
tell me that you'll wait for me
hold me like you'll never let me go
i'm leavin' on a jet plane
don't know when i'll be back again
oh babe, i hate to go



 

我不怕等待你始終不說的答案
但是行裝理了 箱子扣了
要走了 要走了 要走了

這是最後一夜了 面對面坐著沒有終站的火車
明天要飛去 飛去沒有你的地方
啊...沒有你的地方

鑰匙在你緊鎖的心裡
左手的機票 右手的護照
是個謎
一個不想去解開 不想去解開的謎

我不怕等待你始終不說的答案
但是行裝理了 箱子扣了
要走了 要走了 要走了

這是最後一夜了 面對面坐著沒有終站的火車
明天要飛去 飛去沒有你的地方
啊...沒有你的地方

前程也許在遙遠的地方 離別也許不會在機場
只要你說出一個未來
我會是你的 這一切都可以放棄
我會是你的 這一切都可以放棄...




分手的話  / 楊 林

 

如果我有一天乘著飛機離去 留下的你不要傷心
直到今天還不敢告訴你 這是我們最後的一季

當然不必再說什麼分手的話 我們很難會在一起
我的愛人不要傷悲 我們究竟太年輕

誰也不能說什麼永遠的話 你的戀情深藏我心底
不管路上還會遇見多少人 一輩子難以忘記你



飛向異鄉的747  / 張 艾 嘉

 

終於離開 飛進藍色
請容我平靜地遺忘我們有過的悲愁與喜樂
終於離開 被雲擁抱
請容我寧靜地分享天地所有的無私與平和
於是我悠悠地回頭 向永恒的誓言嘲笑
請容許我小小的驕傲 我曾經有你經過的心

747飛向異鄉 載我到另一個地方
747飛向異鄉 思念淡得無法想像
747飛向異鄉 載我到另一個地方
747飛向異鄉 任我孤獨任我流浪




MR.LEE 你要往哪裡去 

作詞:周治平 作曲:周治平

Mr. Lee 你要往哪裏去 加州的陽光還是 New York 的雨
今夜的台北還是一樣擁擠 哦 沒有關係
747 已遠離...
當所有愛你的人 和你愛的人 因為你要遠行 都聚在一起
肩上沉重的行李 童年的記憶 情人的淚滴 都擠在一起
地圖上寫滿了叮嚀 手握的全都是關心
Mr. Lee 你要保重你自己
再見了故鄉的人 故鄉的土地 那些你曾熟悉 卻必須拋棄
飛向夢裏的天地 夢裏的憧憬 長久的追尋 你從不曾放棄
長夜裏難免有孤寂 你要有承受的勇氣
Mr. Lee 等待著你的消息
在一個寒冷冬季 電話的那頭 傳來你的聲音 輕輕的哭泣
肩上沉重的期許 長夜的孤寂 心碎的夢境 你不能繼續
如果一切能夠順利 你說 希望在不久後重聚
Mr. Lee 盼望著你的歸期
當所有愛你的人 和你愛的人 因為你已遠離 都聚在一起
再見了年輕的你 深深的嘆息 情人的淚滴 都擠在一起
閉上你沉睡的眼睛 回到你離開的土地
Mr. Lee 再見了 Mr. Lee
Mr. Lee 你要往那裏去 加州的陽光還是 New York 的雨
今夜的台北還是一樣擁擠 哦 沒有關係
Mr. Lee 已遠離... 




往天涯的盡頭單飛  / 鄭華娟&王新蓮

行裝已經收好 心情好不好 已不再重要
終究要展翅昂首 往天涯的盡頭單飛
狂風把眼淚 慢慢的吹乾 有一點孤單
終究要離開你 往陌生的山頭飛去

就這樣 努力的飛
就這樣 努力的飛
滿心冷冷的風 滿心不斷的感動

守候是為了重逢 過去和未來的夢
在地平線上的盡頭 變成一道美麗的彩虹

行裝已經收好 心情好不好 已不再重要
終究要展翅昂首 往天涯的盡頭單飛

就這樣 努力的飛
就這樣 努力的飛
滿心冷冷的風 滿心不斷的感動

守候是為了重逢 過去和未來的夢
在地平線上的盡頭 變成一道美麗的彩虹

守候是為了重逢 過去和未來的夢
在地平線上的盡頭 變成一道美麗的彩虹
守候是為了重逢 過去和未來的夢
在地平線上的盡頭 變成一道美麗的 彩虹

arrow
arrow
    全站熱搜

    followurheart 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()